Follow Ups Post Followup In Real Life Updates
Re: FINALLY - the NEW IRL Archive is open!
 Author: Z07G91U19yA August 21, 2014 at 08:49:39 
in reply to: FINALLY - the NEW IRL Archive is open! posted by Adam on May 6, 2009 at 18:09:30
    Beste Sara, Ik kreeg vandaag een e-mail van mijn cgolela Angela een vriendin van Marielle. Dit is echt een verhaal om de delen. Zo mooi, ik ben erg onder de indruk. Onder de indruk van hoe het leven soms zo loopt. Ik vindt het ongelofelijk mooi dat dit sprookje voor hun uitgekomen is. Leven is inderdaad kort. Hoe dit op jou pad is gekomen. Hoe je onderweg ging naar Hoe prachtig dit is vastgelegd. Zelf mensen zoals ik (die Marielle en Frank helemaal niet kennen) raken ontroerd en worden geraakt. Ik vind het fantastisch hoe jij dit heb gedaan en hebt kunnen vastleggen en heb daar grote bewondering voor. Ik zit midden in mijn opleiding Weddingplanner en zou heel graag een link op mijn aankomende website willen zetten naar jou. Iedereen zou een kans moeten hebben om de meest speciale momenten door jou vast te laten leggen. Mijn vraag aan jou is of je dat een goed idee vindt.Hartelijke groet,Linda Werdmuller    
 Follow Ups

Post Followup
Name:   
E-Mail:   
Subject:   

Served by ruboard 1.2.2; Copyright © 1998 by Andrew Maltsev.